Webshops in tijden van corona

Door
Johan van Dam
5
min leestijd

Contentmarketing: wat is dat? We leggen je uit wat deze variant van marketing inhoudt. En wat de nieuwste trends zijn in 2021 zodat jij altijd op de hoogte bent. En blijft. En het mooiste? Je kunt een heleboel zelf doen. Of natuurlijk aan ons uitbesteden.

De basis

Weet je al wat je gaat verkopen? Worden het producten of diensten? Je kunt een webshop namelijk inzetten voor meerdere aspecten, niet alleen voor fysieke producten. Lever jij advies, hulp op afstand met computers of een ander serviceabonnement? Dan kun je dit natuurlijk gewoon in een webshop gieten.

Gebruiksvriendelijkheid

Wij proberen iedereen er altijd van te overtuigen dat een webshop gebruiksvriendelijk moet zijn. Je moet natuurlijk niets van ons. Ons advies is tenslotte volledig gratis. Back to the point: een gebruiksvriendelijke webshop zorgt ervoor dat jouw klanten eerder jouw producten of diensten in de winkelmand zullen plaatsen. En vervolgens natuurlijk afrekenen. Dat wil je tenslotte, toch? Precies. Wij brengen de volledige ‘trechter’ in beeld en zorgen ervoor dat jouw webshop voldoet aan alle eisen. Maar! Denk er gerust zelf ook eens over na. We staan open voor jouw feedback.

Ondernemen in crisistijden

We hebben het allemaal iets moeilijker. En misschien jij ook wel. Belangrijkste is dat we gezond blijven en ons aan de regels houden. En ondertussen zorgen dat we gewoon kunnen pinnen bij de supermarkt. Dat gezegd hebbende: heb jij al een webshop voor jouw producten of diensten? Denk daar eens aan. Misschien past het in jouw straatje. En om in deze tijden ondernemers te helpen, zorgen wij voor een belachelijk scherp tarief en snelle service: zo weet jij zeker dat jouw webshop snel online kan.

Vindbaarheid

We blijven hameren op vindbaarheid: wees actief op sociale media. En Google Ads, zodat jouw klanten weten wat je doet en hoe ze je kunnen bereiken. Natuurlijk zorgen strakke teksten ervoor dat Google jouw website goed beoordeelt, waardoor jij uiteindelijk weer beter vindbaar bent. Wees vooral niet te technisch bij de productomschrijving: dat is niet interessant voor Google. Voeg dat bijvoorbeeld toe aan een bijlage, of zorg dat deze informatie elders beschikbaar is. Heb je hulp nodig met jouw teksten? Een half uurtje sparren kan natuurlijk altijd.

Neem contact met ons op

Offerte aanvragen

Voor vragen of opmerkingen kun je ons via het contactformulier bereiken. Indien nodig zullen wij zo spoedig mogelijk een reactie terugsturen of telefonisch contact opnemen.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.