Wat geef jij vorm?

Door
Johan van Dam
5
min leestijd

Een rare titel, we weten het. De Nederlandse taal kan soms apart uitvallen wanneer je werkwoorden opsplitst. Nee, we gaan geen grammatica-les geven. Daar zijn we niet zo goed in. Waar we wel goed in zijn? Vormgeving. Het geven van vormen.

Logo

Het eerste hoofdpijn-momentje. Herkenbaar? We horen van veel ondernemers dat ze zich suf denken over hun logo(‘s). En zitten te rotzooien in Word, Paint of Photoshop. Jouw logo moet aan vele eisen voldoen:

+ Persoonlijk;
+ Herkenbaar;
+ Duidelijk;
+ Toe te passen voor
+ bedrijfskleding, voertuigen en meer.

Als je al deze eisen in een vat giet, komt daar soms wel eens iets uit. Als je goed bent met Paint of Photoshop. Wil je echt iets specifiek voor jou gemaakt hebben? Kies dan voor een (grafisch) ontwerper. Je weet dan zeker dat jouw logo toe te passen is op bedrijfskleding, auto’s met stickers en briefpapier en mail.

Pixels tellen

Vroeger kon je op de televisie de pixels tellen. Of op de Nokia 3310. Ook daar zag je letterlijk de blokjes (bij Snake!) voorbijkomen. Dat wil je natuurlijk niet met jouw logo. Zorg daarom voor het juiste bestand, zoals een .ai of .eps. Deze bestanden zijn vaak te vergrootten zodat het gemakkelijk zichtbaar is op jouw bedrijfsbus. Of jas. Jouw logo is tenslotte herkenbaar en wil je het liefst overal op terug laten komen, toch?

Huisstijl

Jouw logo kun je verder verwerken in alle mogelijke vormen van communicatie. Bijvoorbeeld op jouw facturen, briefpapier en website of webshop. Zo is jouw logo overal zichtbaar en zorg je voor eenduidige communicatie. Wel zo prettig voor jouw doelgroep.

Het zal je niets verbazen dat we deze blog afsluiten met het begin. Wij geven vorm. Aan jouw logo, huisstijl en communicatie. Dus ook visitekaartjes, flyers, banners. Noem maar iets op en we gaan het voor je regelen. Voor een belachelijk scherp tarief.

Neem contact met ons op

Offerte aanvragen

Voor vragen of opmerkingen kun je ons via het contactformulier bereiken. Indien nodig zullen wij zo spoedig mogelijk een reactie terugsturen of telefonisch contact opnemen.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.