Maak het persoonlijk
Maak het persoonlijk
Da’s een rare titel. En die klopt natuurlijk helemaal niet. Soms willen we iets vertalen uit het Engels. En soms ook niet. Zoals deze: call to action. Bel voor acties. Wat houdt het in en waar kun je op letten? Wij leggen het je uit.
Persoonlijke touch
Jij bent anders dan de rest. Want jij hebt een bedrijf en jij wilt op jouw manier de mensen bereiken, beïnvloeden en uiteindelijk boodschappen kunnen doen bij de supermarkt. Dat is natuurlijk wel zo handig. Dat persoonlijke verhaal van jouw bedrijf, die persoonlijke touch. Hoe kun je die het beste naar buiten brengen? Hoe kun je ervoor zorgen dat mensen meer willen lezen. Vaker willen lezen. En zelfs een offerte bij je aanvragen? Precies. Dat doe je door die persoonlijke touch. Net even anders dan de rest, maar wel op een persoonlijke manier.
Content = key
De inhoud van jouw website is bepalend. Niet alleen voor de vindbaarheid op de grote zoekmachines, maar ook voor jouw doelgroep. Kunnen ze lezen waar ze naar opzoek zijn? Ja? Missie geslaagd. Althans, voor een deel. Want misschien hebben ze iets gelezen en gaan ze vervolgens bij de concurrent iets bestellen. En dat wil je natuurlijk niet. Zorg er daarom voor dat de trechter klopt: een potentiële klant komt op jouw website, leest de benodigde informatie en vraagt vervolgens een offerte op. Of plaatst zelfs al direct een bestelling in jouw webshop. Neem jouw klant mee aan de hand op weg naar de winkelmand.
U of jij?
Bij ons is het overduidelijk. We blijven netjes, zakelijk en professioneel. Maar we schrijven, spreken en zeggen je. Waarom? Omdat het persoonlijker is. Minder afstandelijk. Wij willen jou informeren. En iets met jou bespreken. Hoe dat klinkt als we dat formeel doen? Wilt u meer informatie? Beetje standaard, denk je niet? Precies. Daarom proberen we dat iets anders te doen. Maar wel persoonlijk, zodat jouw aandacht bij onze blog blijft. En misschien bel je ons wel op voor een gave samenwerking of opdracht. Wie weet. Mocht je dat willen. Klik dan hier. Hebben we het wel heel makkelijk voor je gemaakt.
Offerte aanvragen
Voor vragen of opmerkingen kun je ons via het contactformulier bereiken. Indien nodig zullen wij zo spoedig mogelijk een reactie terugsturen of telefonisch contact opnemen.